פורט ברידג'ר

פורט ברידג'ר


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

בשנת 1843 הקימו ג'יימס ברידג'ר ולואיס ואסקז את פורט ברידג'ר, עמדת מסחר במזלג בלאק של גרין ריבר בוויומינג. הוא כתב לספק: "הקמתי חנות קטנה עם חנות נפחות, ואספקת ברזל בכביש המהגרים, במזלג השחור, גרין ריבר, המבטיחה הוגנות. הם בדרך כלל יוצאים טוב מסופקים בכסף, אך עד שהם מגיעים לשם, הם חסרים כל מיני אספקה. ככה איתם! "

אדווין בריאנט ביקר במבצר בשנת 1846: "כעת ניתן לראות מעגלים של קרונות אוהלים לבנים לכל עבר, והעשן מהמדורות מסתובב כלפי מעלה, בוקר, צהריים וערב. מספר עצום של שוורים וסוסים פזורים בכל עמק, רועה על הדשא הירוק. מפלגות של אינדיאנים, ציידים ומהגרים דוהרים הלוך ושוב, והסצנה היא של אהבה כמעט של חג. קשה להבין שאנחנו נמצאים במדבר, אלף קילומטרים מהציוויליזציה. שמתי לב לתורמוס ופרח ארגמן מבריק שפורח ".

ג'יימס ריד הגיע מאוחר יותר באותה שנה בדרכו לקליפורניה: "חידשתי את המלאי שלי על ידי רכישת מהאדונים ואסקס וברידגר, שני אדונים מעולים ומאירים פנים, שהם הבעלים של עמדת המסחר הזו. הכביש החדש, או הייסטינגס ' חתך, עוזב את כביש פורט הול כאן, ונאמר שהוא חסכון של 350 או 400 קילומטרים בנסיעה לקליפורניה, ומסלול טוב יותר. עם זאת, או שאפשר לחשוב, יש קטע אחד של 40 קילומטרים ללא מים. ; אבל הייסטינגס ומפלגתו יוצאים לדרך בחיפוש אחר מים או דרך להימנע ממתיחה זו. אני חושב שהם לא יכולים להימנע ממנה, כי היא חוצה זרוע של אגם אוטא, כעת יבש. מר ברידג'ר, ואחרים רבותיי כאן, שלכדו את המדינה הזו, אומרים שהאגם ​​נסוג ממחוז הארץ המדובר. יש הרבה דשא שנוכל לכרות ולהכניס לכרכרות, לבקרנו בזמן שחוצים אותו ".

במהלך השנים הקרובות פורט ברידג'ר התבססה כמקום מנוחה ותחנת אספקה ​​לרכבות עגלות בשביל אורגון. ברידג'ר העסיק את כישורי הנפח שלו במבצר. מאוחר יותר היא הפכה גם לתחנת אקספרס מהפוני. בשנת 1853 הרגיז ברידג'ר את המורמונים המקומיים על ידי מכירת נשק לילידים האינדיאנים. נעשה ניסיון לעצור אותו וברידגר נמלט להרים.

הקמתי חנות קטנה עם חנות נפחות, ואספקת ברזל בכביש המהגרים, על מזלג בלאק, גרין ריבר, המבטיחה הוגנות. מביא מהם מזומנים מוכנים; ואם אקבל את הסחורה המוזמנת בזאת, אעשה איתם עסק לא מבוטל!

כעת ניתן לראות מעגלים של קרונות אוהלים לבנים לכל כיוון, והעשן מדורות מסתובב כלפי מעלה, בוקר, צהריים וערב. שמתי לב לתורמוס ופרח ארגמן מבריק שפורח.

הגענו לכאן בשלום עם אובדן של שני עול מהשוורים הטובים ביותר שלי. הם הורעלו על ידי שתיית מים בנחל קטן בשם Sandy Dry, הממוקם בין המעיין הירוק במעבר ההרים, לבין Sandy הקטנה. המים עמדו בשלוליות. ג'ייקוב דונר גם איבד שני עול, וג'ורג 'דונר עול וחצי, כולם אמורים מאותה סיבה.

חידשתי את המלאי שלי על ידי רכישה אצל האדונים. יש הרבה דשא שאנו יכולים לכרות ולהכניס לכרכרות, לבקרנו בזמן שחוצים אותו. כעת אנו נמצאים רק 100 קילומטרים מאגם המלח הגדול בדרך החדשה, בכל 250 קילומטרים מקליפורניה; בעוד שבדרך פורט הול הוא 650 או 700 קילומטרים - מה שהופך חיסכון גדול לטובת שוורים ואבק עמוסים. במסלול החדש לא יהיה לנו אבק, שכן לפנינו כ -60 עגלות. שאר הקליפורנים יצאו למסלול הארוך - מרגישים פוחדים מהחתירה של הייסטינג מר ברידג'ר מודיע לי שהמסלול שאנו מתכננים לקחת הוא כביש מפולס, עם הרבה מים ודשא, למעט האמור לעיל. ההערכה היא כי 700 קילומטרים ייקחו אותנו למבצר של קפטן סאטר, אותו אנו מקווים לעשות בעוד שבעה שבועות מהיום הזה.


פורט ברידגר - היסטוריה

U inta C ounty, W yoming
גנאלוגיה והיסטוריה

פורט ברידג'ר נבנה בשנים 1842 - 1843 על ידי ג'ים ברידגר ולואי ואסקז. המקום שנבחר למבצר היה במזלג בלאק, ממערב למזלג החמס של הנהר הירוק. זו הייתה תחנת אספקה ​​לחלוצים מערביים מוקדמים. תיקוני עגלות היו זמינים, מזון ותחמושת ומשקאות חריפים נמכרו במבצר. הבעלות על המבצר נותרה ללא עוררין עד 1847 עם הגעתם של חלוצות המורמונים שהתיישבו 104 מייל דרומית -מערבית למבצר בסולט לייק סיטי.

מחוקק יוטה יצר את מחוז גרין ריבר בפינה הצפון מזרחית של שטח יוטה בשנת 1850, הוא כלל את מה שנמצא כיום במחוז Uinta, וויומינג. בשנת 1852, אורחות חייהם של אנשי ההרים הגסים וההודים הסמוכים למצודה החלו להתנגש עם חלוצי יוטה. סוכנים הודים פדרליים, כבר בשנת 1849 ניבאו במדויק סכסוך הקרוב, שנוצר עקב כסף, כמו גם שליטה במעבורות הנהר הירוק, בתי המשפט, העמדה לדין פלילי, מסים, רישום מקרקעין, זכויות מים והמצודה עצמה.

דיווחים על משקאות חריפים ותחמושת שנמכרו להודים ליד המצודה הגיעו לבריגהאם יאנג כבר בשנת 1848. מנהג זה הפר את החוק הפדרלי, ובריגהאם יאנג כסוכן הודי פדרלי היה נחוש לעצור את הנוהג. ב- 26 באוגוסט 1853 החלה מיליציה טריטוריאלית (מורמונית) ביוטה של ​​ארבעים ושמונה איש בראשות וויליאם ה 'קימבל לפורט ברידג'ר מסולט לייק סיטי. ג'ים ברידג'ר הוזהר ונמלט דקות לפני שהמורמונים הגיעו. הגברים המורמונים גילו הרבה משקאות חריפים שהשמידו במינונים קטנים, אך לא מצאו תחמושת.

באוקטובר עזבו חמישים ושלושה גברים תחת יצחק בולוק את סולט לייק לפורט ברידג'ר כדי לגבות את ההתקפה הראשונה. הם בנו את Fort Supply כתחנת אספקה ​​מורמונית עשרים קילומטרים דרומית מערבית. פורט ברידג'ר, הממוקם בגובה 7,000 רגל, חווה חורפים קשים. עם התקרבות החורף, אנשי המורמונים, פרט לכמה שנותרו לשמירה על פורט ברידג'ר, נסוגו חזרה לסולט לייק או לפורט אספלי עד בוא מזג האוויר החם יותר.


פורט ברידג'ר, וויומינג הוקמה בשנת 1843 על ידי ג'ים ברידג'ר ולואי ואסקז. הוא שימש כתחנת מסחר למי שנסע מערבה לאורך שביל אורגון, כמו גם חלוצות LDS, פוני אקספרס, כביש לינקולן והרכבת הטרקונטיננטלית. המבצר שימש גם בדרך כלל למסחר עם האינדיאנים המקומיים. [4]

המבצר לא היה זוהר במיוחד, הוא אפילו היה אכזבה לרוב המטיילים. היו אלה פשוט שתי בקתות עץ באורך של כ -40 מטר המחוברות על ידי גדר להחזיק סוסים. רוב המבקרים התלוננו על אספקה ​​מספקת והמחיר שלה מוגזם. עם זאת, הייתה להם חנות נפחות שמטיילים רבים ניצלו אותה. [4]

בשנת 1858 הפך פורט ברידג'ר למוצב צבאי. כיום, פורט ברידג'ר הוא אתר היסטורי. עמדת המסחר של ג'ים ברידגר משוחזרת, יחד עם מבנים היסטוריים אחרים מהצבא. יש גם מוזיאון עם חנויות מתנות הזמינות למבקרים. [5]

על פי נתוני לשכת המפקד של ארצות הברית, שטח ה- CDP כולל שטח של 5.2 קילומטרים רבועים (5.2 ק"מ 2), כולם קרקע.

נכון למפקד האוכלוסין [1] של שנת 2000, התגוררו ב- CDP 400 איש, 158 משקי בית ו 114 משפחות. צפיפות האוכלוסייה הייתה 200.6 איש לקילומטר רבוע (77.6/קמ"ר). היו 183 יחידות דיור בצפיפות ממוצעת של 91.8/מ"ר (35.5/קמ"ר). ההרכב הגזעי של ה- CDP היה 97.00% לבן, 1.25% אינדיאני, 1.25% מגזעים אחרים ו- 0.50% משני גזעים או יותר. היספנים או לטינים מכל גזע היו 2.75% מהאוכלוסייה.

היו 158 משקי בית, מתוכם ל -34.8% היו ילדים מתחת לגיל 18 שחיים איתם, 56.3% היו זוגות נשואים שגרו יחד, ל -10.8% הייתה בעלת בית ללא בעל, ו -27.8% היו לא משפחות. 24.1% מכלל משקי הבית הורכבו מיחידים, וב -3.8% היה מישהו שחי לבד בן 65 ומעלה. גודל משק הבית הממוצע היה 2.53 וגודל המשפחה הממוצע היה 2.96.

ב- CDP האוכלוסייה התפזרה, עם 28.8% מתחת לגיל 18, 7.0% מ -18 עד 24, 29.0% מ -25 ל -44, 25.0% מ -45 ל -64, ו -10.3% שהיו בני 65 או מבוגר יותר. הגיל החציוני היה 35 שנים. לכל 100 נקבות היו 102.0 זכרים. על כל 100 נקבות מגיל 18 ומעלה, היו 93.9 זכרים.

ההכנסה החציונית למשק בית ב- CDP הייתה 32,031 דולר, והחציון המשפחתי למשפחה היה 33,750 דולר. לגברים הייתה הכנסה ממוצעת של 36,354 דולר לעומת 17,344 דולר לנשים. ההכנסה לנפש עבור ה- CDP הייתה 16,662 דולר. כ -11.6% מהמשפחות ו -11.5% מהאוכלוסייה היו מתחת לקו העוני, כולל 18.8% מאלה מתחת לגיל 18 ו -5.9% מבני 65 ומעלה.

החינוך הציבורי בקהילת פורט ברידג'ר מסופק על ידי מחוז בית הספר במחוז Uinta #4. המחוז מפעיל שני קמפוסים-בית הספר היסודי Mountain View (כיתות ק-ח), ותיכון Mountain View (כיתות ט'-י"ב).


פורט ברידג'ר

פורט ברידג'ר נבנה בשנים 1842-43 על ידי אנשי ההרים ג'ים ברידגר ולואי ואסקז. המקום שנבחר היה בבלקס פורק, ממערב למזלג חאם של הנהר הירוק. המבצר הפך לתחנת אספקה ​​מחודשת של חלוצים מערביים מוקדמים. תיקוני עגלה, אספקת מזון, החלפת בעלי חיים, כיווני שבילים, משקאות חריפים ותחמושת היו זמינים במחיר. הבעלות על המבצר נותרה ללא עוררין עד להגעתם של החלוצים המורמונים בשנת 1847, שהתיישבו 104 קילומטרים דרומית מערבית למבצר בעמק סולט לייק.

מחוקק יוטה יצר את מחוז גרין ריבר בפינה הצפון מזרחית של השטח בשנת 1850. עד שנת 1852 החלו אורח חייהם של אנשי ההרים המחוספסים וההודים הסמוכים למצודה להתנגש עם חלוצי יוטה.

סוכנים הודים פדרליים, כבר בשנת 1849 ניבאו במדויק סכסוך הקרוב, שנוצר עקב כסף, כמו גם שליטה במעבורות של נהר גרין, בתי המשפט, העמדה לדין פלילי, מסים, רישום מקרקעין, זכויות מים והמצודה עצמה.

דיווחים על משקאות חריפים ותחמושת שנמכרו להודים ליד המצודה הגיעו לבריגהאם יאנג כבר בשנת 1848. מנהג זה הפר את החוק הפדרלי, ובריגהאם יאנג כסוכן הודי פדרלי היה נחוש לעצור את הנוהג. ב- 26 באוגוסט 1853 החלה מיליציה טריטוריאלית (מורמונית) ביוטה של ​​ארבעים ושמונה גברים בראשות וויליאם ה 'קימבל לפורט ברידג'ר מסולט לייק סיטי. ג'ים ברידג'ר הוזהר ונמלט דקות לפני שהמורמונים הגיעו. הגברים המורמונים גילו הרבה משקאות חריפים ש"השמידו במנות קטנות ", אך לא מצאו תחמושת.

באוקטובר עזבו חמישים ושלושה גברים תחת יצחק בולוק את סולט לייק לפורט ברידג'ר כדי לגבות את ההתקפה הראשונה. הם בנו את Fort Supply כתחנת אספקה ​​מורמונית עשרים קילומטרים דרומית מערבית. פורט ברידג'ר, הממוקם בגובה 7,000 רגל, חווה חורפים קשים. עם התקרבות החורף, אנשי המורמונים, פרט לכמה שנותרו לשמירה על פורט ברידג'ר, נסוגו חזרה לסולט לייק או לפורט אספלי עד בוא מזג האוויר החם יותר.

ברידג'ר כתב מכתב לגנרל ב 'באטלר, סנאטור אמריקאי, באוקטובר 1853 בטענה כי הוא "נשדד ומאוים על ידי המורמונים" וכי יותר מ -100 אלף דולר מסחורותיו ואספקה ​​נגנבו.

באביב שלאחר מכן (1854), בריגהאם יאנג תכנן להשתלט על פורט ברידג'ר על ידי שליחת חמישה עשר גברים חמושים היטב לחיזוק. הם גם היו אמורים להשתלט על מעבורות הנהר הירוק. הן המבצר והן המעבורות הפכו לחלק בלתי נפרד מתוכנית ההתיישבות המורמונית. אנשים אלה בנו חומה מאבן מסביב למבצר, שרידיו נותרו עד היום.

מצב זה שרר עד סוף יולי 1855 כאשר ברידגר חזר למבצר. המורמונים ביקשו ממנו למכור אך תחילה סירב כשהבחין בשיפורים. לבסוף הוא הסכים למכירה לאחר ששכנע אותו ויליאם היקמן, חבר במיליציה המורמונית, ואלמירין גראו. הסכם הושג ב- 3 באוגוסט 1855 עם מחיר רכישה של 8,000 $-4,000 $ מקדמה והתשלום ליום 3 בנובמבר 1856, חמישה עשר חודשים לאחר מכן.

המבצר שוב הפך לנקודת מחלוקת בסתיו 1857 כאשר צבא ארה"ב, בפיקודו של הגנרל אלברט סידני ג'ונסטון, צעד על פני המישורים הגבוהים, נחוש בדעתו להשתמש במבצר כבסיס להיכנס לטריטוריה של יוטה ולדכא את המורדים המדווחים. פעילות המורמונים. עם זאת, בלילה של 7 באוקטובר 1857 נשרף המבצר על ידי ויליאם א 'היקמן ואחיו. צבא ג'ונסטון, עם מעט מחסה בחורף קשה, ללא מזון ובגדים מספקים ומוקף בבעלי חיים קפואים וגוססים, סבל סבל בלתי נסבל כשחנו בשטח פתוח עד להפשרת האביב.

בריגהאם יאנג שילם את שאר 4,000 הדולרים החייבים על המבצר במהלך משא ומתן השלום כדי לסיים את המלחמה וחשב שהוא בבעלותו. אולם הקונגרס דחה את תביעתו של בריגהאם יאנג למבצר לאחר המלחמה. ג'ים ברידג'ר המשיך ללחוץ על תביעתו לתשלום על חוזה שכירות שחתם עם הצבא. ברידגר מת ביולי 1881 כשהקונגרס עדיין לא מגיב לטענתו. לאחר שנים של מאמצים מצד צאצאיו, הקונגרס ניכס 6,000 דולר בשנת 1899 כדי להסדיר את העניין.

ויליאם אלכסנדר קרטר הגיע עם צבאו של ג'ונסטון כזקן או כמחסנאי בשנת 1858. הוא המשיך למשפחתו לבנות ולבנות מחדש את המבצר, ובסופו של דבר התעשר. אדם מכובד מאוד, הוא נודע במהרה בשם "מר פורט ברידג'ר", המיליונר הראשון של ויומינג.

מסלולי יוניון פסיפיק שהונחו בשנת 1869 עקפו את המבצר בתשעה קילומטרים, והפחיתו אותו לציון הדרך ההיסטורי שהוא כיום. משפחתו של קרטר המשיכה להתגורר במבצר עד 1928, אז נמכרה לוועדת ציון הדרך ההיסטורית של וויומינג לשימור. כפארק מדינת וויומינג הוא נותר תזכורת קבועה לשנותיו הראשונות של ההתיישבות המערבית.

כתב ויתור: המידע באתר זה הוסב מתוך ספר בכריכה קשה בהוצאת הוצאת אוניברסיטת יוטה בשנת 1994.


פורט ברידג'ר

במבצר המפורסם הזה, שביל אורגון התנדנד צפונה מפורט ברידג'ר, בעוד שביל המורמונים המשיך עוד 100 קילומטרים מערבה לעמק סולט לייק. בשנת 1855 רכשה הכנסייה את המבצר מג'ים ברידג'ר ושותפו לואי ואסקז תמורת 18,000 דולר. בספטמבר 1857 הוא נשרף עד היסוד כדי שלא ייפול לידיו של הצבא הפדרלי המתקדם של אלברט סידני ג'ונסטון במהלך מלחמת יוטה.

רשומות יומן

וויליאם א 'אפלבי
17 באוקטובר 1849

"התקדם היום שוב חמישה עשר קילומטרים וחנה ליד מבצר ברידג'ר. מזג אוויר קר. כמה מהנערים והנערות מהמחנה הלכו לברידגר בערב, בהזמנתו, וקיבלו כדור. הוא התייחס אליהם באדיבות עם צימוקים, סוכר, תה וכו 'המחנה של עזרא ט' בנסון עזב שם במהלך היום, וגם קפטן ריצ'רדס ".

כתב העת וויליאם א 'אפלבי, 17 באוקטובר 1849, בכתב העת History of the Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints, 19 באוקטובר 1849, ספריית ההיסטוריה של הכנסייה, סולט לייק סיטי.

אבנר בלקברן
1847

"למחרת טיפס על מזלג האמס, ולאחר מכן לבלקס פורק [ו] מ [מחדש] ל- Ft. ברידג'ר. ג'ים ברידג'ר הזקן ולוכדיו קיבלו אותנו בברכה בחברתנו. הוא הלוכד המבוגר ביותר בהרים ויכול לספר כמה סיפורים נפלאים ”.

איש הגבול: הנרטיב של אבנר בלקברן, עורך וויל באגלי (סולט לייק סיטי: הוצאת אוניברסיטת יוטה, 1992), 61.


פורט ברידג'ר

פורט ברידג'ר, שנבנה בין השנים 1880 עד שנות השלושים, היה מאחז צבאי בדרום מערב וויומינג, שנרשם במרשם הלאומי של מקומות היסטוריים בשנת 1969.

מתחם זה מנוהל כיום על ידי מדינת וויומינג, חטיבת פארקים ומשאבי תרבות כאתר היסטורי של המדינה, ומורכב ממבנים היסטוריים רבים העשויים מאבן ובעץ בעלי מידה גבוהה של יושר ומשמעות. מרבית הבניינים ורוב האתר הוצבו ושוקמו לצורך פרשנות עוד בתקופת המשמעות הצבאית.

עם זאת, היו מבני מפתח ראאליים שהיו מחוץ לשירות וזקוקים לתשומת לב קפדנית. פרויקט זה כלל הכנת דו"ח מבנים היסטוריים מקיפים הכוללים הערכת תנאים קיימים, ייצוב בניין ותוכנית שיקום לשלושה מבני אבן היסטוריים, ושימוש חוזר אדפטיבי במשרדי הניהול של האתר ההיסטורי של פורט ברידג'ר, אוסף מוזיאונים, מעבדות שימור וארכיון. אִחסוּן.

כהערה צדדית, שנמכרה לוועדת ציון הדרך ההיסטורית של וויומינג בשנת 1928 לשימור כאנדרטה היסטורית, כעת יש לה את הייעוד של האתר ההיסטורי של מדינת פורט ברידג'ר. מאז שיקום, כמה מבנים מקוריים משמשים כיום לצורכי תצוגה, כגון צריף האבן משנת 1888, המכיל מוזיאון. בו מוצגים חפצים מתקופות זמן שונות בתולדות המבצר, ואפשר לבקר בעמדת המסחר שנבנתה מחדש ובאתר ארכיאולוגי פרשני.


בשנת 1928, פורט ברידג'ר נמכר לוועדה ההיסטורית לציון דרך וויומינג לשימור כאנדרטה היסטורית, המיועדת כיום לאתר ההיסטורי של מדינת פורט ברידג'ר. מספר מבנים מקוריים נותרו ושוחזרו. צריף האבן משנת 1888 מכיל מוזיאון עם חפצים מתקופות זמן שונות בהיסטוריה של המבצר. המבקרים יכולים גם לסייר בעמדת מסחר משוחזרת ובאתר ארכיאולוגי פרשני.

מפגש מבצר ברידג'ר הוא חגיגה של עידן סחר הפרווה שהיה קיים במאה ה -19. המפגש בפורט ברידג'ר הוא אירוע שנתי מאז אמצע שנות השבעים. כיום הוא אחד המפגשים הגדולים במערב ומושך אליו מאות סוחרים וכמה אלפי מבקרים מדי שנה. המפגש מנוהל על ידי עמותת מפגשי פורט ברידג'ר, ארגון ללא מטרות רווח. האירועים כוללים הפגנות פרימיטיביות, בישולים, ירי ברובה אבקה שחורה, תחרות זריקות סכינים ונצים, תותח ממתקים, ריקודים הודים ילידים אמריקאים, סיפורי סיפורים, מופעי קסמים ועוד. חלק גדול מהמפגש הוא מסחר. כל המוצרים הנמכרים בתוך המבצר במהלך המפגש חייבים להתאמן מראש או להיות העתק של משהו שמתוארך לתאריך 1840.


האתר ההיסטורי של פורט ברידג'ר

ניתן להגיע לאתר ההיסטורי של פורט ברידג'ר סטייט על ידי נסיעה בכביש המהיר 80, יציאה 34 ואז נסיעה של כ -3 קילומטרים לעיר הר ברידג'ר. האתר נמצא בצד הדרומי של הכביש המהיר מאחורי פסל הברונזה של ג'ים ברידג'ר.

הוקם על ידי ג'ים ברידג'ר ולואי ואסקז בשנת 1843 כתחנת אספקה ​​של מהגרים לאורך שביל אורגון. הוא התקבל על ידי המורמונים בתחילת שנות החמישים, ולאחר מכן הפך למוצב צבאי בשנת 1858. בשנת 1933 הוקדש הנכס כציון דרך ומוזיאון היסטורי בוויומינג.

ישנם כמה מבנים היסטוריים משוחזרים מתקופת הזמן הצבאית, שחזור של מוצב המסחר שהפעיל ג'ים ברידג'ר, ואתר ארכיאולוגי פרשני המכיל את בסיס קיר הסלע המרוצף שבנו המורמונים במהלך כיבוש המבצר. כל המיקומים הללו חתומים בכתב ברייל. בנוסף, בבניין צריף האבן משנת 1888 מוצב מוזיאון המכיל חפצים מתקופות הזמן ההיסטוריות השונות. יש חנויות מתנות הן במוזיאון והן בעמדת המסחר המשוחזרת. אין קמפינג זמין בפורט ברידגר.


היסטוריה נוספת של פורט ברידג'ר

תיאור של היקף מחוז גרין ריבר, כפי שנרשם ב “ חוקי האסיפה המחוקקת של שטח יוטה, ” נכתב כדלקמן: “ כל החלק הזה של השטח הגובל בצפון אורגון, מזרחה על ידי הקו הטריטוריאלי, דרומה על ידי ההקבלה היוצרת את הקו הדרומי של מחוז דייוויס, ומערבה על ידי מחוזות וובר ודייויס, נקרא בזאת גרין ריבר קאונטי, והוא מחובר למחוז הגדול של סולט לייק לצורך בחירות, הכנסות ושימושים משפטיים. ” The החוק קובע עוד כי שופט מחוז סולט לייק מוסמך בזאת לארגן את מחוז גרין ריבר בכל פעם שתושבי המחוז האמור יתקשרו להתארגן או שהנסיבות יגרמו לכך. ארגון כזה, הממשלה ניהלה על ידי קציני מחוז סולט לייק עד ליצירת שטח ויומינג בשנת 1868.

פרקים 50 ו -54 של אותו ספר חוקים שנערכו עוסקים גם במחוז גרין ריבר, כאשר לראשונה יש התייחסות למעבורות במזלג של Ham ’s שאליה ניתנה לזכויות בלעדיות לג'וזף בונסבי. תעריפי האגרה נקבעו על פי חוק בסכום של 2 עד 6 דולר עבור כלי רכב, 50 סנט וכבשים וחזירים, 10 סנט. לדניאל ד. וולס ניתנו אותן זכויות בגרין ריבר. חמישה אחוזים מהאגרות שהתקבלו היו אמורות להיות משולמות לגזבר של חברת קרן ההגירה הנצחית.

פרק 88 מתעד מעשה שנעשה בשנת 1855 ובו נוצרה חברת Provo Canyon Road Company, המורכבת מאהרון ג'ונסון, תומאס ס. וויליאמס, אוון מ 'גרין וויליאם וול. להם ולממשיכיהם ניתנה לתקופה של עשרים שנה הזכות הבלעדית לעשות כביש עגלה טוב מפיו של קניון פרובו, במחוז יוטה, אל קמאס פרארי, ואז להמשיך צפונה במזרח הדרך המומלצת ביותר עד לה חוצה את הכביש הראשי שנסע מארצות הברית לגרייט סולט לייק סיטי, ליד Ham ’s Fork, בגרין ריבר קאונטי, טריטוריה של יוטה, ולשמור על אותו דבר בתיקון טוב, עם הזכות לגבות עליו תשלום בתעריפים שצוינו כמו יוקם על ידי בית המשפט המחוזי הנ"ל ”

וויליאם א 'קרטר מונה לשופט על תנאי, בעל סמכויות מעבר לאותן משרדים של אותו היום, כפי שניתן לראות מהתיעוד הבא של גירושין שנמצא בעמוד הספר של א' ממחוז גרין ריבר, בתיק בית המשפט. באוונסטון.

שטח יוטה,
מחוז גרין ריבר.

לבית המשפט לצדק

אנו, העותרים החתומים, התאחדנו יחד ביום ה -10 ביולי 1865 לספירה 1865 יחד בנישואין, ומאז התברר לשנינו ולכולנו כי איננו יכולים לחיות בשלום ובאיחוד יחד וכי רווחתנו דורשת הפרדה. כעת, אם כן, לאחר חלוקת רכוש שוויונית ומספקת, אנו עותרים כי תינתן גזרה המפרקת את הקשר הזוגי שלנו וכי נחזור לעצמאות וליחסים נפרדים כפי שהיה בינינו לפני מועד הנישואין שלפני כן. לעתירה האמורה ולהצהרות אלה במסמך זה אנו מצמידים את שמותינו, ומצהירים בשבועה כי מדובר ברצינות אמיתית של שני הדברים, הן לעובדות והן לרצונות.

ניקולס וולק,
א.וו ווק.

מנוי ונשבע לפניי, שופט בית המשפט לצדק של המחוז והשטח כאמור. היו עדים לידי ולחותמת בית המשפט האמור ביום ה- 14 בנובמבר, א 'ד' 1866.

(חותם) וו. א קרטר, שופטת צוואה,
בבית המשפט לצדק

שטח יוטה
מחוז גרין ריבר.

לכל מי שזה עשוי להדאיג: דעו לכם כי ניקולס וולק וא.וו וולק, אשתו, הגישו ביום 14 בנובמבר, i866, את עתירתם ההדדית בפני בית המשפט המחוזי של מחוז גרין ריבר, בשטח זה, והתפללו למען גירושין משותפים מקשרי הזוגיות, והקצאה כסיבה לכך שהם לא יכולים לחיות בשלום ובאיחוד יחד, ושרווחתם ואושרם דורשים הפרדה.

כעת, אם כן, בית המשפט משוכנע כי העתירה האמורה צודקת, וכי העובדות המפורטות בה נכונות, וחלוקה הדדית ומספקת של רכושם, מפזר היום את קשרי הזוגיות שהיו קיימים בין הצדדים עד כה. שמו למעלה, והוא מצווה בזאת וגזירה כי AW Walke האמורה תחדש את שמה הקודם בתור AW Whittall.

היו עדים לידי ולחותם של בית המשפט לצוואות של מחוז sd ביום 14 בנובמבר 1866. (חותם) W. A. ​​Carter, שופט צוואות.

בסתיו 1853 פגישת ועידת המורמונים בסולט לייק הזמינה את שליחו, אורסון הייד, לארגן חברה ליישוב פלגי הנהר הירוק בשכונת פורט ברידגר. ג'ון נבקר עזב את סולט לייק סיטי עם הרכבת הראשונה ב- 2 בנובמבר והמשיך לפורט ברידג'ר. משם הם נסעו במעלה סמית 'פורק ונמצאו כתשעה קילומטרים מעל המצודה. זה היה היישוב החקלאי הראשון במדינת וויומינג ונקרא Fort Supply.

כעבור תשעה ימים הגיעה חברה -שנייה בראשות אייזיק בולוק ליישוב החדש. זה גרם לארבעים וחמישה אנשים בסך הכל, והם הביאו איתם ארבעים ושש עגלות שגררו שוורים, שמונה סוסים ופרדות, ומאה תשעים ושלושה בקר וחלב. והם מיד החלו להקים מקלט נגד החורף המתקרב במהירות. הם הקימו בניין עץ בן שתי קומות, עם כנפיים משני קצותיו, גדול מספיק כדי להכיל את כל המספר. הילד הראשון שנולד היה מרי מליסה מייקס, שגרה להיות אשתו של וילארד ברבור מיוטה.

זאבים היו בעייתיים בעמק, -והרגו כמה מבקרם באותו חורף ופיזרו את סוסיהם. טיפוח בעלי חיים וציד היה העיסוק העיקרי של הגברים, והנשים עסקו במשימות של עקרות בית. עמלם של כולם היה רצוף בחקר הדיאלקט השושוני. אליהו ב.וורד, לוכד זקן בפורט ברידג'ר, וסמסתו היו המדריכים. המורמונים מאמינים שההודים, אותם הם מכנים לאמניטים, הם בני השבטים האבודים של בני ישראל, והתעניינו בהפיכתם לתורות הכנסייה שלהם. ההודים היו ידידותיים והגיבו במידה להנחיותיהם.

החריש החל בשלישית באפריל אותה שנה. העונה הייתה נוחה והם עודדו עם יבול הולם של חיטה ותפוחי אדמה. השנה שלאחר מכן לא הייתה מספקת כל כך, בגלל כפור מוקדם שפגע בחיטה. גם האינדיאנים גרמו להם לצרות וירו בחלק מבקרם, אך בעזרתו של ג'ון רוברטסון החביב והדיפלומטי התעורר במהרה המרד. בקיץ 1855 עברו לגור עוד כמה משפחות. 3 בכל שנה נרשמה התקדמות רבה יותר. אדמות ניכרות נוקו מחורבן ונשתלו בגידולים, ולמרות שהיו קשיים רבים, החיים נמשכו בערך כמו במושבות מורמוניות אחרות.

משפחות גרו קרוב זה לזה במקום להתפזר בחוות, והתערבבות שפויה של הנאה חברתית עם עבודה דתית האירה את ימיהן.

שנת 1857 הביאה למשבר במאבק בין השלטון המקומי לבין פקידי ארצות הברית ביוטה. הידיעה לפיה הנשיא בוכנן שולח צבא לאכיפת החוקים והושיב את אלפרד קאמינג בכיסא המושל שעד כה נכבש על ידי בריגהאם יאנג, גרמה למורמונים להתארגן נגד מה שהם רואים כפלישה בלתי מוצדקת. הם חילקו את השטח לעשרה מחוזות צבאיים, ואיזק בולוק קיבל פיקוד על מחוז גרין ריבר

אל"מ אלברט סידני ג'ונסון עמד בראש הצבא. נערכו הכנות גדולות לקמפיין, ורכבות האספקה ​​שערכו חברת ההובלות ראסל, מג'ורס וודל החלו בתחילת הקיץ. קפטן ואן פליט, עם כוח קטן של גברים, הקדים את הצבא הראשי והגיע למזגנת Ham ’s בתחילת ספטמבר. ליד צומת הנחל עם מזלג Black ’s הוא הקים עמדת וכינה אותו Camp Winfield. כשהשאיר כאן את שש עגלותיו ופרדות הצבא המשיך מערבה והגיע לסולט לייק בשמונה בספטמבר. לאחר שבילה שבוע בבירת יוטה הוא חזר למחנה, והצטרף אליו בשני אוקטובר הקולונל א.ב אלכסנדר עם שמונה פלוגות מהגדוד העשירי.

רק בעשרים ושלושה בנובמבר הגיע הגוף העיקרי של צבא ג'ונסון לפורט ברידג'ר. מה בוודאי היה חרדתם למצוא דבר אחר חוץ מהריסות בעמק! המתיישבים הוזמנו לבתיהם לשעבר ביוטה, וכל הבניינים, בפורט ברידגר ופורט סופליי, יחד עם סחורות שלא ניתן היה להזיז אותן, נשרפו. הלפיד הוצב על ידי לואי רובינסון, סוכן בריגהאם יאנג בפורט ברידגר, בשלישי באוקטובר. באותו יום יצאו ארבעים ושלושה גברים, ובראשם לוט סמית ', יירטו את רכבות האספקה ​​הממשלתיות. הם פגשו אותם בהולמפס סימפסון, כשני קילומטרים ממערב לפה של הסנדי הגדול. ההתנגדות מצד המשאיות לא הייתה מועילה, ולאחר שהוציאו מהחנויות כמה שיכלו לשאת, המורמונים הציתו חמישים ושתיים עגלות, וכל המשא היקר נצרך. לא הייתה שפיכת דם, אבל הדשא נשרף קילומטרים משני צדי השביל

צבא ג'נרל ג'ונסון הקים את מחנה החורף שלהם כשני קילומטרים מתחת לפורט ברידגר. הם קראו לזה קאמפ סקוט, לכבודו של מפקד המדינה הראשי במדינה. הפיקוד כלל את חיל הרגלים החמישי, השביעי והעשירי, הדרגונים השניים והפלפס ’ ומצברי הרנו של הארטילריה הרביעית? קפטן מייסי, עם ארבעים איש, נשלח מיד לפורט מסצ'וסטס, בניו מקסיקו, לארוחות, ולא הצליח לחזור לעמק ברידג'ר עד האביב. הצבא היה תלוי לחלוטין באספקה ​​שהובאה עמם, בתוספת איזה משחק הביאו, וכשזה נכשל הרגו רבים מהסוסים למאכל. הגברים פגשו את כל הפגיעות בעליצות, רתמו את עצמם לקרונות כדי להביא דלק מהגבעות, ופעלו בכל דרך לטובת הכלל.

מטפסי ההרים העניקו עזרה יקרה לחדשים החדשים, וג'ק רוברטסון שוב הוכיח את עצמו ככולם על ידי מתנהג כמתורגמן עם האינדיאנים, גייס את עזרתם לציידים, וייעץ לעתים קרובות מחנות הידע שלו. החורף והאביב חלפו ללא תקלות רציניות. בעשירי ביוני הגיע קפטן וויליאם הופמן עם אספקה. הוא היה מפקד על טרופ ק ', פרשים ראשונים, ופלוגות ה' וח ', חיל הרגלים השישי, ואיתם נשאר בקאמפ סקוט, ואילו ג'ונסון, עם צבאו, המשיך לסולט לייק.

קפטן הופמן השתלט על המבצר הישן זמן קצר לאחר עזיבתו של ג'ונסון, ופורט ברידג'ר הפך למוצב צבאי. בקרוב החלו שיפורים, צריפים קבועים ורבעים, ובנייני האבן הישנים שימשו מחסנים. ככל שחלף הזמן הותקנו עצים לאורך הנחל, וג'ורן שלהם עדיין משמח את עינו של המטייל כשהוא מתקרב מעל כביש לינקולן.

באוגוסט, 1858, הוקל קפטן הופמן על ידי הקולונל קנבי, מהשלושים ותשעה הרגלים, והוא נשאר בפיקוד במבצר עד מרץ 1860. הוא ירש את מקומו של רס"ן גאטין מחיל הרגלים השביעי, שפיקד על התפקיד עבור שלושה חודשים, בתום אותה תקופה הוא הוזמן לניו מקסיקו, וקפטן אלברט קאמינג מחיל הרגלים העשירי.

ענני מלחמת האזרחים החשיכו וגנרל ג'ונסון עזב את יוטה בשנת 1860, הצטרף לצבא הקונפדרציה ונפל בשילה. קפטן אלברט גרדנר, שעקב אחרי רס"ן גאטין בפיקוד על הכוחות בפורט ברידג'ר, נסע מזרחה לעשרה ימים וחופשה#8217, וגם הוא הטיל את חלקו בדרום. המבצר נותר ללא מפקד עד מאי 1861, כאשר הגיע סרן ג'סי א 'גור. The troops from Camp Floyd, Utah, were ordered to Fort Bridger, and almost immediately Colonel Cooke, their commanding officer, gave orders to sell at auction the bulk of the provisions on hand, and, with all but a few of the troops, he moved to Fort Leavenworth. This was early in August. Captain J. C. Clark, with a few men, was left in command until December, then he, too, was called east, leaving Sergeant Boyer in charge of the government property.10

Following the removal of the United States troops from the frontier forts the Indians decided to make one more struggle for their hunting grounds. A strong hand was needed at Fort Bridger, and that need was met by William A. Carter, one of the outstanding figures in the history of Wyoming. He organized a volunteer company of sixty, most of them old mountaineers whom he could trust. The very existence of this company made for safety, and peace was preserved throughout the region within its influence. The title of Colonel was conferred upon Mr. Carter by his associates.

In December, 1862, a company of volunteers under Captain M. F. Lewis was sent to Fort Bridger. They were organized in California and consisted, in part, of the deserters from the Confederate Army and captured soldiers who had been moved to the western states.11 Several such companies succeeded each other at the fort. During this time Major Baldwin, who afterward founded Lander, was in command for. about a year.

In 1866 volunteers were retired from the frontier, and the fort was again manned by regular troops. Brevet Major S. Burt, with Companies F and H, First Batteries, were sent to Fort Bridger. From that time until 1878 government troops occupied the fort. In the early days they were engaged in guarding and guiding travelers across the country, and later in protecting stage lines and those who built and maintained the transcontinental telegraph lines. They also afforded valuable aid to the Union Pacific Company in its work of construction.

One of the government inspectors at Fort Bridger in the 󈨊s was James Richardson, father of Mrs. F. Kohlenburg of Evanston. She was born there. The family moved to Logan, Utah, where Mrs. Kohlenburg’s grandfather was one of the early non-Mormon settlers.

In 1878 troops were withdrawn from all the western forts. In doing so the government took the stand that with the settling of the west by white men the Indians were unlikely to cause further troubles. Their hopes received a crushing blow when, in August of the next year, there was an uprising of the Utes in Northern Colorado. Major Thornburg, commander at Fort Steele, was sent to the White River Agency to protect the government employes. On the 29th of September they fell into an ambush that resulted in the massacre of Major Thornburg and thirteen of his men, and the wounding of fifty-seven.

When the news of this atrocity reached Fort Bridger Judge Carter lost no time in starting for Washington. He impressed upon the government the necessity of troops at Fort Bridger, and in June of the following year Captain Bisbee was sent out, with the Companies F and H, Fourth Infantry. He was succeeded by Major de Russey, and, in turn, by Lieutenant Eltonhood. A road across the mountains to Fort Thornburg, Colorado, was constructed by the troops and until 1890 Fort Bridger was a military post. From a historic view point it is one of the most interesting places in the entire mountain country.

William A. Carter was a descendant in the sixth generation of John Carter, the founder of one of the most prominent families of Virginia. When a youth Mr. Carter served in the United States Army in the Seminole war, and there formed friendships that influenced his entire life. One of these was with General Harney, who was at the head of Johnson’s army during its organization, and who offered Mr. Carter the position of post trader, which he accepted. Mrs. Carter, also a Virginian, whose maiden name was Mary M. Hamilton, followed him to Fort Bridger two years later. They built a beautiful home that was famous f or its hospitality and its influence. There were six children. Ada, who became the wife of J. K. Corson, an army surgeon Anna, who married James Van Allen Carter Lulie, now Mrs. Maurice Groshon Roberta, Mrs. W. H. Camp, and William A. and Edgar. Mr. and Mrs. Groshon resided for many years in the old Carter home. They are now living at Cheyenne, where Mr. Groshon has held many important positions Mrs. Groshon is state regent of the Daughters of the American Revolution.

Richard Hamilton, a brother of Mrs. W. A. Carter, came out with her from the state of Missouri and made his home in the valley, where he was a man of prominence. He died in 1888. Two of his sons, Charles B. and Robert, are engaged in ranching an the Bridger valley.

James van Allen Carter was a native of Missouri. Inspired by the desire to see the West, he came to Fort Bridger in 1866 with a freighting train. He was not related to judge Carter, but soon became a favorite in the home. He was a man of fine mind and winning personality, and was one of the foremost citizens of Uinta County. He soon learned to converse with the Indians, and was interpreter in all important government affairs. Mr. Carter had a drug store in Evanston in the 󈨊s, and made his home here for several years. It was here that he died, survived by his wife and one son, Edgar, who live in California.

To many besides the author it is a matter of regret that the name Carter County was lost with the creation of Sweetwater and Uinta Counties, for since the year when Jim Bridger gave up his post no name is so linked with the region as that of the Carter family. It was like judge Carter not to push the matter. His disposition is illustrated in his refusal to accept the first governorship of the Territory of Wyoming, when offered that honor by President Grant. However, to the seeing mind the shades of the past still people the spot in a more intimate way than if he and his family had sought to push their claims for recognition. The old home, with something of the southern charm, still stands in the fenced enclosure where a sun dial marks the passage of the sunny hours. Within is the square piano that was brought across the plains in 1860. The family carriage that was used for more formal occasions than the ordinary ranch vehicles is still preserved. A fence within a field protects the grave of the faithful dog companion of an early freighter who showed his love by erecting a marble headstone with the inscription : “Man never had a truer friend. We’ll meet beyond the range.” All these scenes bring to mind pictures of heroic days nobly, endured. The shades of great men still wander among the trees or sit by the hospitable board. Among them are army men, General Sherman and General Harney : builders of the Union Pacific, Gould and Dillon great statesmen, including President Arthur scientists, Marsh, Leidy, Cope and Hayden. There were writers, too, who took the old stage route across the plains. Among them stands out the well-loved author of “Roughing It,” who did much toward bringing nearer to the East the life beyond the Rockies. Surely Jim Bridger “builded better than he knew!”


Fort Bridger - History

In the summer of 1842, mountain man Jim Bridger announced that he was building a trading post, in the road of the emigrants on Black&rsquos Fork of the Green River.&rdquo From its beginnings as a log and mud trading post, Bridger&rsquos &ldquofort&rdquo matured into a modern frontier military post before the days of the covered wagon emigration were over. The Mormons purchased the fort from Bridger&rsquos partner Louis Vasquez in 1855 and operated it, together with Fort Supply 12 miles to the south, until the fall of 1857. With the onset of the Mormon War and the approach of Johnston&rsquos Army, Mormon proprietor Lewis Robinson burned both forts to the ground before departing for Salt Lake. The U. S. Army assumed ownership and command of Fort Bridger the following year. A very successful ranching operation grew around the Fort under the direction of Post Sutler Judge William A. Carter. With the ranch came settlement and, eventually, the town of Fort Bridger, the only community in Wyoming with direct roots to the earliest days of the Oregon Trail. Today Fort Bridger is operated by the State of Wyoming as an historical attraction.

Thus spoke Jim Bridger in a letter he dictated to would-be suppliers in 1843. While that small fort only lasted a little more than a decade, Bridger&rsquos words did prove to be prophetic. Not only did the location &ldquopromise fairly,&rdquo it proved to be one of the main hubs of westward expansion used by mountain men and Indians to emigrants and Mormon pioneers, the U.S. Army, the Pony Express, the Overland Stage and the Union Pacific Railroad. If it happened in the opening of the American West, it affected, or was affected by, Fort Bridger.

Established by Jim Bridger and Louis Vasquez in 1843 as an emigrant supply stop along the Oregon Trail, it was obtained by the Mormons in the early 1850s, and then became a military outpost in 1858.

In spite of temporary times of abandonment during the Civil War and then again during the late 1870s, Fort Bridger remained U.S. Government property until 1890. After the post was abandoned, many of the buildings constructed by the army were sold at public auction and moved off of the fort grounds to become private homes, barns, bunkhouses and the like. For a time, the buildings that remained were allowed to fall into disrepair. But after a period of neglect, various groups and individuals took interest in preserving and restoring what remained of old Fort Bridger. In 1933 the property was dedicated as a Wyoming Historical Landmark and Museum.

Fort Bridger Annual Mountain Man Rendezous
This exciting annual event is always held on Labor Day Weekend. Over 200 lodges and tepees are set up for the four day event. Traders, buckskinners, mountain men and hunters demonstrate 1840-era crafts and occupations, trade and sell authentic goods, and compete in tomahawk throwing and muzzle loading contests.

Excerpted from Wyoming State Parks and Historic Sites Brochure


Fort Bridger

Fort Bridger in southwestern Wyoming dates back to 1843 when Jim Bridger and Louis Vasquez established an emigrant supply stop along the Oregon Trail at the Black’s Fork of the Green River. It became a military post in 1858 and was later operated by William Carter, whose family lived at the site until after it was purchased by the Wyoming Historical Landmark Commission in 1928. The fort today includes several stone buildings built by Mormons who occupied the site prior to 1860.

Workers from Wattle and Daub Contractors repair a stone wall at Ft. Bridger in southwestern Wyoming. Several of the stone structures were built by Mormons, who occupied the site before 1860. Historic mortars, which hold the stone structures together, are often lime-based and need repaired and replaced over time.

Stone structures rely on mortar joints to keep them weather-tight and structurally sound, and as the mortar degrades over time it must eventually be replaced. Historic mortars such as those used at Ft. Bridger are usually lime-based (instead of Portland cement) and, according to the Secretary of the Interior’s Standards for the Treatment of Historic Properties, must be replaced “in kind.” Under a Wyoming State Parks Commission contract, my firm, Wattle & Daub Contractors, Inc. of Laramie, removed and replaced miles of deteriorated mortar joints on the stone buildings at the site.

A job like this gives a person plenty of time to think. Spending weeks at Ft. Bridger, in a region that was virtually uninhabited at the height of the site’s use, made me realize that what happened here did much to establish the “boom and bust” cycle that is still with Wyoming today - an unintended consequence and sharp reminder of emigration’s impact on the course of our history.


צפו בסרטון: Little Rock Nine History Project Documentary


הערות:

  1. Gariland

    נושא חסר התאמה, זה מאוד מעניין אותי))))

  2. Holman

    זו הפתעה!

  3. Henbeddestr

    חבל, שאני לא יכול להשתתף בדיון עכשיו. אין לי את המידע הדרוש. אבל נושא זה מאוד תחומי עניין.

  4. Hermes

    The number will not work!

  5. Malkree

    This is nothing more than conditionality

  6. Ronit

    בראבו, הביטוי שלך יועיל

  7. Nikorr

    מצא אתר עם נושא שמעניין אותך.

  8. Khya

    The blog is excellent, I will recommend it to my friends!

  9. Meztirg

    אני חושב שזה שקר.



לרשום הודעה